prupp



aa ja vet va ni tänker och svaret är jaa jag kanske hade lite tråkigt , but i did it for youuuuu ;)
lite dagisnostalgi med "vad är borta"..

kolla på första bilden ett tag, kolla sen på den andra, och ge faan i att titta på den första en gång till för då jääääävlar... kommentera sen vad som är borttaget ;) vad ni vill vinna kan ni ju också säga vettja .

PUSSDÅ :D jag sätter mig i soffan så länge med lite så länge..
ja vet va ni tänker igen och svaret är jaa jag var tvungen att ta kort på det och NEJ det är inte slut på drickan :)


Kommentarer
Postat av: kenza

åååhh neeeej..hmm.. gud va svårt!

2008-05-26 @ 15:07:28
Postat av: MP

jag tror den lilla ljusblåa. Och jag fuskade = diskad!

2008-05-27 @ 22:51:13
Postat av: martina

det är den lilla blå cocos grejen som är borta :D

2008-05-28 @ 09:48:34
URL: http://martinapersson.blogspot.com
Postat av: petra

efter typ 15 minuter av min dyrbara tid!!!!!! så kom jag på att det var den blå burken :D i'm the fucking best!!!!!!
p.s jag älskar alla produkter du skänkte mig. d.s

2008-05-30 @ 17:47:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0