klia lite under hakan



jag tror dom gillare :)


har jag förresten sagt att jag kör värsta morotsexperimentet? jag äter morötter på nåt sätt varje dag för att se om man verkligen kan bli brun, (orange..........? :S) av det.... nån som vet? inte nån? inte nån då? ne okej.. :(
fyfan vad kul om jag skulle bli orange.. men det tror jag väl inte.. eller? då fattas bara sönderblonderat hår, noppiga kläder och förstorade läppar..
för övrigt så har jag kommit på vad min "proffsblogg" som blondinbella säger att hon har, ska heta: BRUNETTBINDA :D

Kommentarer
Postat av: Anna

förlåt men nu är jag asnördig så du får slå mig ^^

men det är bara på insidan händer och fotsulor som man blir orange annars så ska man bli brun :P

2008-11-09 @ 15:59:15
URL: http://wampyr.blogg.se/
Postat av: baby come back!

haha alma med sitt lilla experiment! hur går det egentligen? :P haha brunettbinda ;D

2008-11-14 @ 09:15:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0