22.33



helåw. mi änd emeli wass working aot todäj. skakade some ass med tanterna :)
jag tror nog alla dom där medelålderskvinnorna drömde om killen som ledde passet, kollade in hans tajta rumpa när han gjorde böjövnngar och putade lite extra med sina bulltuttar så han skulle bli intresserad. jag såg nog hur dom valde bh utan vadering så man fick se lite nipples.

nu ska jag försöka fisa eftersom jag inte gjort de på ett tag :) var ju tvungen o hålla inne den som va på g när jag gjorde situps, kände liksom hur den va påväg ur lillrumpan min. men jag lyckades hålla den kvar, lite väl länge kanske eftersom den fortfarande inte kommit ut... :( tror jag :S sov gott då barn :)

Kommentarer
Postat av: BerntArne

hahaha jaaaa du, jag tror stenhårt på de jah!

2008-09-19 @ 15:09:11
URL: http://www.mlieee.bogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0