det är ju fan farligt att åka längdis självis :(

var ute och åkte längd, ensam (!!!), kolsvart ute och så "knakade" träden.. "knakade", vafan säger man? a dom gjorde s-f.j (skräckfilmsljud) i alla fall.. så åkte jag runt där ensam och kom precis upp för den jobbiga backjäveln, alldeles anfådd så ser jag att det står ett djurhelvete där uppe, alldeles lugn och stirrar på mig :O :O :O :O jaaaaaha? började skratta lite, ni vet sånt där "heeeeeheeeeh-vadfaaaaaaan-är-det-där-för-nåt-heeeheee-jag-är-inte-rädd-varför-tror-du-det?"

blev sådär liiiite bara liiiiite aningen rädd.. kom ju inte på vad det var för nåt? en älg? en hjort? ett rådjur? en varg?-med horn?! en hund? en räv? en mus? GUNDE SVAAAAN?!

jaha vad ska jag göra nu då?? lägga mig ner och spela död? näääe, det kanske var med björnar... gå långsamt tillbaka därifrån jag kom? vadfan var det då? ormar?? eller var det det som var björnar? nääe, nu vet jag jag ska spriiiinga tillbaka där jag kom från.. nee fan heller, det lät inge bra då kommer den kuta som fan och splasha mig mot snön.. ska jag springa fram och klippa den på kinden? mysa lite på den och se om den vill följa med hem? :)
näee vadfaaaan ska jag göra, och vadFAAAN är det för nånting? jag kommer döö :(:(

så tog jag av mig skidorna och börja slå dom mot varandra så den skulle bli asrädd för lilla mig.. blev den det då? eeeeh, näääääääe kanske inte riktigt.. den stog bara där och stirrade...  så jag började gå bortåt.. jaaaha vad gör den då? DEN FÖLJER EFTER MIG!! asså vadfaaan, trodde den att skidorna var nåt jävla försök till parning? gör dom så, går ner på intersport och köper skidor, sen tillbaka upp till skogen, slår skidorna mot varandra, flörtar lite med en frusen mossdrink och sen kör dom på..?

aaaja tillslut blev jag av med den, hoppas jag?! :O tänk om den ligger i min säng och väntar nu...
såg nån annan åka förbi den efter jag hade lyckats ta mig en bit bort och gömt mig, alltså
HAAAAHAAAAAAHAAAAA :')

Kommentarer
Postat av: BerntArne

hahahahhahahaha men lillagumman =')

2009-02-06 @ 19:45:29
URL: http://mlieee.blogg.se/
Postat av: Vera

nice story ;O hahah

2009-05-09 @ 11:11:58
URL: http://ppussy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0