...........................................................

jag tänkte bara säga att....

jag gick in i en skylt idag




alltså hahahahahaha. jag gick själv, det blev inte mindre roligt för det. och så började jag skratta. och så fanns det publik. var det nån av er ? var det nån som såg ? ni kanske till och med satt och filmade? :D

så kort som jag är förväntar man sig liksom inte att huvet ska hamna mitt i en jävla skyltjävel bara för att man kollar ner i backen lite. den var helt tillknycklad såg jag när jag vände mig om sen, men det var nog inte på grund av mig.... eeh..... eller ? :O

Kommentarer
Postat av: friDAAÖÖ AKA SKITSNYGGTJEJ91ADDAMSN OSvHEHEHHE :*:*:*

hahaahah DET VAR FDITT FEL JU. knyckla till skylten.. lågt hahaha fan

2009-07-02 @ 17:16:33
URL: http://fridaosv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0