sjöbad

jag var på donken med johanna och så kom vi på en jättehärlig underbar idé, vi skulle ta varsin apstor mugg med vatten (verkligen, vem dricker så mycket vatten på en gång?!)

johanna gick och hämtade servetter och tyckte att vi skulle byta bord så jag tar brickan och lyfter den från bordet. SPLASH så åker en i golvet. nej jag är inte klar. SPLASH så åker den andra också. nej inte ens där tyckte jag att jag var klar med att bjuda på mig själv, jag hade inte fått nog av att skämma ut mig så då HALKAR jag i sjön som jag har spillt ut.
visst är det gulligt när det blir sådär tyst och alla tittar på en? visst blir man sådär glad och vill springa och krama alla för att dom tittar så fint?
näe men egentligen varför vänder sig alltid alla om när man tappar nåt i golvet? är vi så uttråkade? :O

Kommentarer
Postat av: Andreja

(Y)

2010-08-24 @ 01:42:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0